Tuesday, March 2, 2010

new favourite artist





wallamak..
awek mane yang cute ni..
hahaha
ni ar dia ayumi hamasaki..
cun meletop2
jelesh pulok awek aku nanti.
hahahaha

yup, semenjak kerja kat cineleisure tempoh ari lagu ni
je lah yang asyik aku dengar kat sane..
mana taknye..bos aku die hard fan si Ayumi ni..
so dia pasang lah konset ayumi hari2..
tp siyes konset tu gempak glerr3!!
Best of Countdown Live 2006-2007 nama tour nya..
pergh..diorang punye stunt memang kaw2..

banyak lagu2 yang memang best and menjadi fav aku
antaranya:
-Blue Bird
-Beautiful Fighters
-Song For XX
-Humming 7/4
-Independence
-Days
-Fly High
-Hanabi & banyak agi..

so aku suggest korang dengar lah lagu-lagu jepon ni..
lagi pon asyik dengar lagu2 barat yang kebanyakan liriknye ntah pahape..
cuba try dengar lagu-lagu dari negara matahari terbit ni pulak..
runut bunyi pon semuanya berkualiti
cuba try jugak dengar lagu2 dari HomeMade Kazoku, Sambomaster dll.

1 comments:

Liyana Nabilah on March 6, 2010 at 10:45 AM said...

ehem,comey!=p hahahaha