Friday, March 12, 2010

andai ku punya fulus


andai lah aku ada banyak duit..
so ini adalah beberapa benda yang aku sgt gila-gilakan..
hahaha


Lomo Holga



walaupun nampak mcm mainan..tp blend gmbarnya superb gler.=)
lagipun dah lama minat gler benda ni!!
sayangg..biler unak blikan i lomo nihh..;p


Canon EOS 5D mark 2





yang ini memang aku nak gler2.DSLR full frame ni dah lama menambat ati aku..tambahan pula kebolehan mengambil video full hd tanpa had masa.blend colour yang natural n sangat cantik untuk blacknwite picture.5d Mk 2 ni pon diletakkan sebaris dengan EOS 1d (highest pro range).hahaha.nnt mentak bos adiahkan ni lah.wahahah



Plasma 50" Full Hd S Series




memang the best r kalau tengok action movie dengan 600hz sub field drive nye..tambahan pulak ngan slot SD yang support AVCHD format sovoleh lah direct watch movie via SD cart slot.hehe.tp menunggu harge nye nak turu susah banget bagi 50" ni..adoi2



Blackberry Bold



haha.hp yang aku gune skrg pon dah uzur.alangkah bagusnye kalau bold ni tetibe muncul kt bawah bantal aku.wakaka


hwmmm, entah brapa tahun lagi lah baru boleh dapat sume barang ni.
kekadang jelesh jugaklah bler tengaok ada budak bedik kecik tp dah memiliki sumebenda kat atas..perghh..tp xpe, yang penting idop happy..
hahaha

3 comments:

Liyana Nabilah on March 13, 2010 at 10:12 AM said...

ehem..ehemm.. nak ehh??:p nnt i pk kan.haha..

danial bin dino on March 13, 2010 at 7:22 PM said...

alah stakat bende alah uh time ko da keje un leyh dpt ar *(hp uzur ki ex hp ak haha)

danial bin dino on March 13, 2010 at 9:28 PM said...

haha t ko abes skola beli je ar bende2 uh adoi n n phone da uzur uh ak pena paki 2 taun yg lalu haha